דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה בנדלן 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2169 פעמים ]

 

מתי רכישת נדל"ן הופכת להשקעה?

רכישת נדל"ן הופכת להשקעה בשני מצבים – כאשר הנכס מניב מיד לאחר ההשקעה (או סמוך לזמן ההשקעה) וכאשר יש פוטנציאל לעלייה בשווי הנכס. במקרה הראשון השקעה בנדל"ן כוללת רכישת דירות ונכסים נדל"נים אחרים והשכרתם. במקרה זה השכירות המשולמת למשכיר היא התמורה להשקעתו. למי שישי הון עצמי מכובד ויכול לרכוש למש דירה להשכרה אופציה זו בהחלט כדאית. במקרה השני, השקעה בנדל"ן באזורים בהם שווי הנכס צפוי לעלות יכולה להיות כדאית גם כן. הרעיון הוא למעשה לרכוש דירה או נכס אחר ולמכור אותו ברווח לאחר שערכו עולה. כאשר עושים רכישה למטרה זו חשוב מאוד להבין את שוק הנדל"ן ולהעריך נכונה את המגמות באזור בו רוכשים את הנכס.

אילו אפשרויות עומדות בפני מי שרוצה להשקיע בנדל"ן?

השקעה בנדל"ן נחשבת להשקעה בטוחה יחסית בתנאי שעושים אותה נכון. הערכה מתאימה של תנאי השוק ושימוש זהיר ומושכל בכספים יכולים להניב רווח נאה מאוד למי שבוחר להשקיע בנדל"ן. ישנן כמה אפשרויות כיום להשקעות נדל"ן:

רכישת דירות ובתים להשכרה – למי שיש הון עצמי פנוי ויכול לרכוש דירה או בית באזורים בהם יש דרישה לנכסים פרטיים להשכרה אופציה זו בהחלט טובה.

רכישת נדל"ן מסחרי להשכרה – אפשרות זו פתוחה גם כן בפני מי שרוצה לרכוש נכס להשכרה. ניתן לרכוש משרדים, חנויות, גלריות, מגרשי חנייה וכן הלאה.

השקעה בנדל"ן במסגרת קבוצת רכישה – במקרים אלו, נרכש שטח לבנייה על ידי קבוצת רוכשים. על השטח נבנה בניין למגורים או שטחי מסחר. הרווח הוא ממכירת או השכרת הבנייה.

השקעה בנדל"ן מחוץ לישראל – לאור המשבר הכלכלי בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים פונים לארצות הברית ולארצות אירופה ומשקיעים בנכסי נדל"ן. בארצות הברית למשל, ניתן כיום לרכוש בתים ובנייני דירות ולהרוויח מהשכרתם. כמובן שתמיד ניתן למכור את הנכס אם ערכו עולה.

איך מחפשים השקעה בנדל"ן ?

חיפוש נדל"ן להשקעה שונה מחיפוש דירה למגורים למשל. כשאנחנו מחפשים דירה למגורים ניקח בחשבון צרכים אישיים, את צרכי המשפחה, מיקום בהתאם למרכזי שירות עירוניים, מרכזי קניות, תחבורה ציבורית, קרבה למקום העבודה, קרבה למשפחה ועוד. כשרוכשים נדל"ן להשקעה, השיקולים שונים במקצת. חשוב לבחון היטב את האזור בו הנכס קיים, את מצבו ואת הפוטנציאל שלו. מי שמוכן להשקיע עבודה רבה בהבנת שוק הנדל"ן והמגמות השונות בו, חיפוש עצמי של השקעה בנדל"ן בהחלט אפשרי. עבור רוב האנשים שאינם מתמצאים בתחום ולא מתכננים לערות מחקר מקיף עדיף להיעזר במקצוענים. יועצי השקעות נדל"ן בבנקים השונים למשל ישמחו לעזור לכם לחפש פרויקטים של בניה חדשים, להמליץ על אזורים שכדאי להשקיע בהם וכן הלאה. 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות, צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב